تبلیغات

ورود کاربران

عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 317
    کل نظرات کل نظرات : 0
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 19
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 50
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
    آي پي امروز آي پي امروز : 17
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 42
    بازدید هفته بازدید هفته : 69
    بازدید ماه بازدید ماه : 238
    بازدید سال بازدید سال : 2,369
    بازدید کلی بازدید کلی : 21,862

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 3.140.242.165
    مرورگر مرورگر : Safari 5.1
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز : سه شنبه 18 اردیبهشت 1403

طرح توجیهی به چه منظوری نگارش می شود ؟

بهترین روش برای جلوگیری از مشکلات احتمالی قبل از شروع کسب و کار و یا تولیدی جدید نوشتن طرح توجیهی می باشد. در طرح توجیهی یک پروزه جدید از همه جوانب بررسی می شود و شما می توانید بر اساس نتیجه طرح توجیهی به این نتیجه برسید که آیا در پروژه مورد نظر به هدف خود می رسید و کار شما سوددهی لازم را دارد یا خیر. در صورتی که نتیجه طرح توجیهی منفی باشد شما دیگر سرمایه اولیه خود را برای این کار صرف نمی کنید و می توانید از آن برای کاری دیگر استفاده نمایید که برای شما سوددهی لازم را داشته باشد. در طرح توجیهی، پروژه شما از نظر فنی، اقتصادی و بازار هدف بررسی می شود که این بررسی در بازه مشخصی انجام می شود. در طرح توجیهی از نظر فنی میزان هزینه ای که باید برای خرید انواع تجهیزات بکنید بررسی می شود و همچنین هزینه ای که برای نگهداری و تعمیر آن ها در یک بازه مشخص بپردازید بررسی خواهد شد. همچنین سوددهی کار شما در یک بازه مشخص بررسی می شود. چنانچه سود مورد نظر برای شما حاصل شود می توان گفت یکی از گزینه های طرح توجیهی مثبت می باشد ولی هنوز باید بازار هدف طرح شما در طرح توجیهی بررسی شود. باید ببینید که تولیدی و یا خدماتی که می خواهید ارائه دهید دارای بازار مناسبی در محلی که می خواهید به ارائه خدمات بپردازید دارد یا خیر.

نحوه تهیه طرح توجیهی

شما برای تهیه طرح توجیهی باید به افرادی مراجعه نمایید که در این زمینه تجربه لازم را داشته باشند تا بتوانند پس از انجام تحقیقات لازم در زمینه کاری شما به این نتیجه برسید که شروع کار برای شما سودبخش خواهد بود و یا خیر؟ در طرح توجیهی باید تمامی نقاط ضعف و قوت کار و یا خدماتی که می خواهید ارائه دهید بررسی شود و در نهایت باید نحوه بر خورد با این نکات ضعف قوت بررسی شده و راه حل های مناسبی ارائه شود. مشکلاتی که ممکن است در حین انجام کار با آن مواجه شوید بررسی می شود و در نتیجه شما با دید روشنی می توانید کار را اغاز نمایید و یا از انجام آن کار منصرف شوید.

درست است که شما برای تهیه طرح توجیهی نیاز دارید تاهزینه ای را پرداخت نمایید ولی این در صورتی که نتیجه طرح توجیهی مثبت و یا منفی باشد برای شما نتیجه بخش خواهد بود. در صورتی که نتیجه طرح توجیهی مثبت باشد شما می توانید از طرح توجیهی در طول مسیر به عنوان راهنمایی استفاده نمایید اما در صورتی که نتیجه طرح توجیهی منفی باشد شما با پرداخت مبلغی که برای تهیه طرح توجیهی می کنید دیگر سرمایه اولیه تان را در راه اندازی کسب کار از دست نخواهید داد.

از آن جا که نوشتن طرح توجیهی نیازمند تخصص می باشد باید آن را به دست افرادی بسپارید که در این زمینه تجربه مناسبی داشته باشد. شرکت مهندسی مشاور مطسا یکی از شرکت های فعال در زمینه تهیه طرح توجیهی می باشد و تا کنون در زمینه های مختلفی اقدام به تهیه طرح توجیهی نموده است که همگی نتایج قابل قبولی را به همراه داشته است


تاریخ ارسال پست: پنجشنبه 29 فروردین 1398 ساعت: 10:19

درباره نماشویی بیشتر بدانید

ساختمان ها بر اثر قرار گیری در فضای آزاد دچار انواع آلودگی می شوند بنابراین باید روشی برای تمیز کردن نمای ساختمان وجود داشته باشد تا بتوان نمای ساختمان را تمیز کرد. بهترین روش برای رفع انواع آلودگی از روی نمای ساختمان نماشویی می باشد. نماشویی به روش های مختلفی انجام می شود و بر اساس نوع نمای ساختمان باید از مواد و ابزار مختلفی استفاده نمود.

عواملی تاثیرگذار بر روی روش نماشویی

این که نمای ساختمان از چه جنسی ساخته شده است و میزان آلودگی نمای ساختمان چه میزان می باشد بر روی روش نماشویی ساختمان تاثیر می گذارد. نوع آلودگی ها نیز با هم متفاوت می باشد برای مثال اگر ساختمان در وسط شهری شلوغ قرار گرفته و دارای آلودگی های صنعتی باشد روش نماشویی برای آن با ساختمانی که در محلی قرار دارد که فقط در معرض گرد و غبار قرار گرفته است متفاوت خواهد بود. همچنین میزان خلوص موادی که در نماشویی مورد لستفاده قرار می گیرد بر اساس میزان آلودگی نمای ساختمان متفاوت خواهد بود بنابراین نماشویی باید توسط افرادی انجام شود که در این زمینه اطلاعات کاملی داشته باشد و پس از این که نمای ساختمان مورد بررسی قرار می گیرد کارشناس به این نتیجه می رسد که بهترین روش برای نماشویی ساختمان چه خواهد بود.

شرکت کار در ارتفاع سپهر سپید نماشویی را به دو روش با طناب و با داربست انجام می دهد. هم اکنون نماشویی با طناب بیشتر مورد استقبال قرار گرفته است. زیرا در نماشویی با طناب دیگر نیازی به بستن داربست بر روی نمای ساختمان نمی باشد و هزینه و زمان کم تری در این روش از نماشویی صرف می شود. کسی که کار نماشویی در ارتفاع و با طناب را انجام می دهد باید راپل کار باشد تا بتواند به راحتی از عهده نماشویی ساختمان بر آید.

نماشویی چه لزومی دارد

یکی از مزایای نماشویی ساختمان این است که نمای ساختمان تمیز می شود و هر شخصی که به ساختمان شما مراجعه می کند خاطره ای بد از ساختمان شنا در خاطرش باقی نمی ماند. یکی دیگر از مزایای نماشویی این است که از ان جا که نمای بیرونی ساختمان بخش عمده ای از نمای شهری را تشکیل می دهند بنابراین تمیزی آن ها باعث می شود تا شهر فضای آراسته ای داشته باشد. اما یکی از مهم ترین دلایلی که شما نیاز به نماشویی دارید این است که آلودگی ها به داخال نمای ساختمان نفوذ می کند و به این ترتیب نمای ساختمان سست خواهد شد و کم کم از بین می رود که برای نمای سنگی می تواند بسیار خطرناک باشد. بنابراین شما با استفاده از نماشویی در فواصل زمانی منظم می توانید از حداکثر طول عمر نمای ساختمان استفاده نمایید.

نکته ای که باید قبل از نماشویی در نظر بگیرید این است که اگر بر روی نمای ساختمان ترک و یا ریزشی وجود داشته باشد باید ابتدا ان ها را ترمیم نمایید زیرا اگر رطوبت و مواد شوینده بر اثر نماشویی به داخل نمای ساختمان وارد شود می تواند نمای ساختمان را سست کرده و خطر آفرین باشد و درعین حال هزینه های زیادی را برای شما ایجاد نماید


تاریخ ارسال پست: پنجشنبه 29 فروردین 1398 ساعت: 10:09

بلبرینگ چیست ؟

قبلا هنگامی که دستگاهی ساخته می شد و از قطعات مختلفی در آن استفاده می شد و دستگاه بر اثر سایش برخی از قطعات بر روی یکدیگر دچار نا کارامدی و خرابی می شد باید قطعه ای که خرابی شد تعویض می شود و عملا هزینه های زیادی را برا دارنده دستگاه به بار می آورد بنابراین برای رفع این مشکل نیاز به یک واسط برای به حرکت در آمدن اجسام پیدا شد که بسیاری از این مشکلات را به راحتی حل می کرد.

بهترین وسیله ای که برای جلوگیری از سایش قطعات مختلف بر روی هم اختراع شد بلبرینگ نام دارد. ساختار بلبرینگ به گونه ای می باشد که که نیرو را از دستگاه گرفته و توسط ساچمه هایی که در شیاری قرار گرفته است به لایه داخلی بلبرینگ منتقل می شود و به این ترتیب باعث می شود که دستگاه حرکت کند بدون این که بلبرینگ دچار سایش شود. بلبرینگ در انواع و اقسام مختلفی ساخته می شود و برای انواع وسایل می توان از نوعی مناسب از بلبرینگ استفاده نمود.

ساختار بلبرینگ

بلبرینگ از یک لایه داخلی و یک لایه داخلی و یک شیار در این بین تشکیل شده است و نیرو از دستگاه به لایه خارجی وارد می شود و توسط ساچمه هایی که در داخل شیار قرار گرفته اند به لایه داخلی منتقل می شوند و وسیله شروع به چرخش می کند.  چنان چه بلبرینگ به شکل مناسبی برای دستگاه مورد نظر انتخاب نشده باشد و نیرویی بیش از حد تحمل بلبرینگ به ان وارد شود ساچمه هایی که در داخل شیار قرار گرفته اند خواهند شکست. و شما باید هزینه ای را برای تعمیر و یا تعویض بلبرینگ بپردازید.

نیرو می تواند به شکل محوری و یا شعاعی به بلبرینگ وارد شود که بر اساس نوع دستگاه باید بلبرینگ مناسب برای دستگاه انتخاب شود. شما می توانید در هنگام خرید بلبرینگ مشاوره لازم را نیز از کارشناسان دریافتنمایید

اگر در وسیله از بلبرینگ استفاده نشود قطعات بر اثر سایشی که بر روی هم خواهند داشت دچار خرابی می شوند و هزینه های زیادی به شما تحمیل خواهد شد ولی شما با استفاده از یک بلبرینگ مناسب می توانید این مشکلات را حل نمایید. البته اگر برای کار خود از بلبرینگ استفاده می کنید باید به خوبی از آن نگهداری نمایید تا بتوانید برای مدت طولانی از بلبرینگ استفاده نمایید. انتخاب بلبرینگ اگر به درستی انجام شود و اگر به خوبی روانکاری شود می توانید طول عمر زیادی را از بلبرینگ انتظار داشته باشید. روانکارهای مختلفی برای انواع بلبرینگ تولید و به بازار عرضه شده است و شما می توانید بر اساس نوع بلبرینگ و بر اساس اینکه در کجا از بلبرینگ استفاده می کنید یکی از انواع مناسب روانکار را انتخاب نمایید و در فواصل زمانی منظمی از آن برای بلبرینگ استفاده نمایید.

در حال حاضر می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره بلبرینگ به سایت شرکت بازرگانی ظرفیان مراجعه کرده و درباره بلبرینگ اطلاعات مناسبی را دریافت نمایید همچنین می توانید برای دریافت مشاوره با شماره های درج شده در سایت ظرفیان تماس بگیرید. 


تاریخ ارسال پست: پنجشنبه 29 فروردین 1398 ساعت: 9:55

چاپ مقاله چه مزايايي دارد ؟

يكي از راه هاي ارتقاء اساتيد و دانشجويان در زمينه علمي و حتي اقتصادي چاپ مقاله مي باشد. اساتيد دانشگاه با چاپ مقاله مي توانند افزايش رتبه داشته باشند و به همين ترتيب ميزان حقوق آن ها افزايش خواهد يافت. دانشجويان نيز براي اين كه احتمال قبولي ان ها در آزمون دكتري افزايش پيدا كند نيازمند چاپ مقاله مي باشند. مجلات داخلي و بين المللي بسياري هستند كه براي چاپ مقاله مي توانيد مقاله خود را به ان ها بفرستيد تادر صورت قبول مقاله شما چاپ شود.

نكاتي كه بايد در چاپ مقاله در نظر داشته باشيد

اولين كاري كه شما بايد قبل از نوشتن مقاله به منظور چاپ مقاله انجام دهيد اين است كه مجله مناسبي را براي چاپ مقاله انتخاب نماييد. زيرا اگر شما بدون تحقيق اقدام به ارسال مقاله براي چاپ مقاله نماييد ممكن است اصلا در ليست موضوعاتي نباشد كه آن مجله در آن حوزه اقدام به چاپ مقاله مي كند. بنابراين قبل از انتخاب مجله بهتر است از ليست موضوعات مجله براي چاپ مقاله اطلاع پيدا نماييد. در صورتي كه مقاله شما در ليست موضوعات مجله نباشد مقاله شما رد مي شود و شما زمان زيادي را از دست خواهيد داد. يكي از بهترين راه هايي كه مي توانيد به ان وسيله اقدام به ارسال مقاله براي چاپ مقاله كنيد اين است كه آخرين موضوعات چاپ شده در مجله مورد نظر را بررسي نماييد و بر آن اساس انتخاب مجله را انجام دهيد.

يكي ديگر از نكاتي كه بايد براي چاپ مقاله در نظر بگيريد اين است كه به درستي از مراجعي كه براي چاپ مقاله استفاده كرده ايد نام ببريد و در جاي مناسبي از مقاله از آن ها استفاده نماييد. يكي ديگر از نكتي كه بايد براي چاپ مقاله در مجلات انگليسي در نظر داشته باشيد اين است كه متني كه از فارسي به انگليسي ترجمه مي كنيد داراي ايرادات اساسي نباشد در اين صورت مقاله شما مردود و به شما بازگردانيده مي شود ولي اگر نياز به اصلاحات كوچكي داشته باشد از شما مي خواهند تا آن ها را اصلاح كرده و دوباره ارسال نماييد. بنابراين چنان چه زبان انگليسي شما در حدي نيست كه بتوانيد به خوبي از عهده ترجمه مقاله بر اييد بهتر است از كساني استفاده نماييد كه در اين زمينه داراي تجربه مي باشند و مي توانند در حوزه تخصصي شما به خوبي مقاله را ترجمه نمايند تا در مراحل چاپ مقاله با مشكل روبرو نشويد . يكي ديگر از نكاتي كه بايد در چاپ مقاله در نظر داشته باشيد اين است كه نبايد يك مقاله را هم زمان به دو مجله ارسال نماييد و در صورتي كه اين كار را انجام دهيد عواقب بسيار بدي ممكن است براي شما داشته باشد و ممكن است ديگر اجازه ارسال هيچ مقاله اي را به شما در آن مجله ندهند. چنان چه سوالاتي در زمينه چاپ مقاله داريد مي توانيد با موسسه آينده برتر تماس بگيريد همچنين با مراجعه به سايت اينده برتر مي توانيد اطلاعات خوبي را در زمينه چاپ مقاله كسب نماييد تا بتوانيد چاپ مقاله را در سريع ترين زمان ممكن انجام دهيد


تاریخ ارسال پست: پنجشنبه 29 فروردین 1398 ساعت: 9:48

بازسازي منزل چه كاربردي دارد ؟

امروزه از سال ساخت ساخت بسياري از ساختمان ها مدت زمان زيادي مي گذرد و كم كم ساختمان ها رو به فرسودگي مي روند برخي ديگر از ساختمان ها در ابتدا در ساخت آن ها مصالح خوبي استفاده نشده است و زود دچار خرابي شده اند و نياز به بازسازي منزل پيدا كرده اند برخي ديگر از افراد از نوع دكوراسيون منزل خود خسته شده اند و ترجيح مي دهند در يك محيط جديد زندگي كنند بازسازي منزل به اين افراد نيز توصيه مي شود بازسازي منزلعلاوه بر اين كه باعث نو شدن محيط خانه مي شود و باعث ايجاد حس خوب و انرژي مثبت براي زندگي كردن در آن مكان مي شود ، باعث بالا رفتن قيمت خانه نيز مي شود و اگر قصد فروش خانه را پيدا كنيد مي توانيد با قيمت مناسب تري آن را به فروش برسانيد .پس اگر قصد انجام دادن بازسازي منزل را پيدا كرده ايد باييد مطالعات كمي در مورد آن داشته باشيد پس با ما همراه باشيد .

براي بازسازي منزل بايد به دنبال كسي باشيد در اين حرفه فعاليت مي كندو داراي تجربه هاي كاري بالا مي باشد تا بتواند به خوبي از پس كار بازسازي منزل شما بر بي آيد رعايت كردن چند مورد در بازسازي منزل الزامي مي باشد به عنوان مثال رعايت كردن نكات ايمني طبق آيين نامه مقررات ملي ساختمان الزامي مي باشد و اين كه از استاندارد هايي كه براي محيط زيست مي باشد و مباحث 22 گانه ساختمان همچنين 2800 ايمني سازي ساختمان ها بايد پيروي كنند مواد و مصالحي كه براي بازسازي منزل به كار گرفته مي شد بايد باكيفيت باشد همچنين بتواند با شرايط جوي و اقليمي مطابق باشد براي خدمات بازسازي منزل با كيفيت بايد به سراغ كساني برويد كه تخصص كافي در اين زمينه را دارا باشند و بتوانند با سرعت عمل بالا كار بازسازي منزل را پيش ببرند اين افراد بايد به دنبال روشي باشند كه تا مي توانند هزينه ها را كاهش دهند و بازسازي منزل را اقتصادي انجام دهند .

تمامي موارد طراحي آشپزخانه كه به طور كل شامل تمامي محيط آشپزخانه مانند كابينت ها ، چيدمان ديوار ها و ... ميباشد طراحي سقف كاذب ، سنگ كاري ، تخريب كردن قسمت هاي داخلي منزل ، برق و گچ كاري جزء بازسازي منزل به شمار مي روند .

 

گروه معماري هيرادانا از جمله شركت هايي مي باشد كه در زمينه ي بازسازي منزل مي باشد و داراي سابقه ي درخشان در اين زمينه بوده و همواره مشترياني داشته را توانسته رضايت آن ها را جلب نمايند شركت هيرادانا تمامي استاندارد هاي ذكر شده و كار ها وعمل هايي كه گفته شد و ذكر شد را به نحو احسن انجام ميدهد و توانسته تا به حال پروژه هاي بسياري در زمينه ي بازسازي منزل را ارائه دهد وهمچنين پروژه هاي بسياري را در دست ساخت و انجام سدن دارد و سعي مي كند كه تمامي پروژه ها را بسيار سريع انجام دهد البته اين سرعت عمل باعث نمي شود تا از كيفيت كاري آن ها پايين بي آيد و همواره كار با كيفيت ارا ئه مي دهند . 


تاریخ ارسال پست: چهارشنبه 28 فروردین 1398 ساعت: 12:43

عمل جراحي بيني در تهران چگونه انجام مي شود ؟

 

بسياري از افراد علاقمند به عمل جراحي بيني هستند و براي اين كار دنبال بهترين كلينيك ها هستند. يكي از بهترين راه هاي عمل جراحي بيني در تهران مي باشد زيرا بيشتر كلينيك هاي تهران داراي تجهيزات مناسبي مي باشند و مي توانيد براي انجام عمل جراحي به آن ها مراجعه نماييد. البته بسياري از كلينيك ها هستند كه براي عمل جراحي بيني در تهران تبليغاتي بيهوده انجام مي دهند بنابراين براي پيدا كردن بهترين كلينيك براي عمل جراحي بيني در تهران بايد به دنبال بهترين كلينيك بگرديد و از ان اطمينان داشته باشيد. همچنين پزشك بايد تخصص لازم را در اين زمينه داشته باشد و تجهيزاتي كه براي عمل جراحي بيني در تهران استفاده مي شود بايد از بهترين و بروز ترين تجهيزات باشد.

قبل از عمل جراحي بيني در تهران بايد چه كنيم

قبل از اينكه عمل جراحي بيني در تهران انجام شود بايد ابتدا آزمايشات لازم براي عمل جراحي بيني در تهران بايد انجام شود. وقتي كه براي انجام عمل جراحي بيني در تهران به كلينيكي مراجعه مي نماييد پزشك معاينه هاي لازم را انجام مي دهد و آزمايشات نيز انجام مي شود. در صورتي كه نتيجه آزمايشات مثبت باشد و مشكلي نباشد مي توانيد عمل جراحي بيني در تهران را توسط پزشك مجرب انجام دهيد. دكتر فيروزه رئيسيان در معاينه بيني پزشك به اين نتيجه مي رسد كه بيني شما غضروفي و يا استخواني و يا گوشتي مي باشد و بعد از اين كه بررسي هاي لازم رادر اين زمينه انجام داديد مي توانيد اقدام به عمل جراحي بيني در تهران در يكي از كلينيك هاي معتبر نماييد. بر اساس بررسي هايي كه درباره نوع بيني شما مي شود نوع جراحي كه بايد براي عمل جراحي بيني در تهران براي شما انتخاب شود انتخاب مي شود. عمل جراحي بيني در تهران مي تواند به شكل باز و يا بسته انجام شود در صورتي كه عمل جراحي بيني در تهران به شكل باز انجام شود پوست كل بيني از روي بيني برداشته مي شود و به اين ترتيب پزشك براي عمل جراحي بيني داراي تسلط بيشتري خواهد بود ولي اگر عمل جراحي بيني به شكل بسته انجام شود برش از داخل بيني انجام مي شود ولي پزشك تسلط لازم را براي عمل جراحي بيني در تهران نخواهد داشت مسلما روش محبوب پزشكان براي عمل جراحي بيني در تهران روش باز عمل جراحي بيني در تهران مي باشد

مبلغي كه بايد براي عمل جراحي بيني در تهران بپردازيد

بيني ها داراي انواع مختلفي مي باشند بنابراين براي عمل جراحي بيني در تهران پس از بررسي در باره بيني مي توانيد هزينه عمل جراحي بيني در تهران را از پزشك معالج تان بخواهيد. و پزشك بر اساس بررسي هايي كه درباره نوع بيني شما انجام داده است هزينه عمل جراحي بيني در تهران را به شما اعلام مي كند. بعد از اين كه هزينه عمل جراحي بيني در تهران اعلام شد و شما با توافقي كه با كلينيك مي كنيد هزينه را پرداخت مي نماييد براي شما نوبت عمل مشخص مي شود و شما در موعد مشخص شده اقدام به عمل جراحي بيني در تهران مي نماييد.


تاریخ ارسال پست: چهارشنبه 28 فروردین 1398 ساعت: 12:29

عمل جراحي بيني در تهران چگونه است ؟

يكي از انواع عمل هاي زيبايي كه در تهران انجام مي شود و از بسياري از شهرها و حتي كشورها براي عمل جراحي بيني به تهران مراجعه مي نمايند اين نوع از عمل جراحي زيبايي مي باشد. عمل جراحي بيني در تهران توسط بسياري از پزشكان خبره انجام مي شود و بسياري از كلينيك ها در تهران اقدام به انجام عمل جراحي بيني در تهران مي نمايند.  ولي كيفيت عمل جراحي بيني در تهران در كلينيك ها مختلف از هم متفاوت مي باشد بنابراين براي عمل جراحي بيني در تهران بايد به دنبال كلينيك هايي باشيد كه در اين زمينه تجربه كافي دارند و همچنين پزشكاني كه عمل جراحي بيني در تهران را انجام مي دهند داراي تبحر لازم براي انجام اين كار باشند. زيرا شما نمي توانيد صرفا براي تبليغات براي عمل جراحي بيني در تهران اقدام نموده و بايد از كيفيت انجام عمل جراحي بيني در تهران اطمينان داشته باشيد. يكي ديگر از مواردي كه بايد براي عمل جراحي بيني در تهران به آن توجه داشته باشيد اين است كه آيا از آخرين تجهيزات روز دنيا براي عمل جراحي بيني در تهران استفاده مي شود و يا خير.  در صورتي كه از تجهيزات مناسبي استفاده نمي شود بايد به كلينيك ديگر ي براي عمل جراحي بيني در تهران مراجعه نماييد

بهترين جراح عمل جراحي بيني در تهران

دكتر فيروزه رئيسيان با داشتن 15 سال سايقه در زمينه عمل جراحي بيني در تهران توانسته است رضايت مشتريان را به خوبي جلب نمايد. دكتر رئيسيان با توجه به چهره بيمار بهترين عمل جراحي بيني در تهران را بدون عوارض بع انجام مي رساند. قبل از عمل جراحي بيني در تهران آزمايشات لازم انجام مي شود تا در حين عمل و يا پس از عمل براي فرد مشكلي ايجاد نشود. عمل جراحي بيني در تهران بر اساس اين كه بيني استخواني باشد و يا غضروفي جراحي متفاوت خواهد بود. نوع عمل و ميزان هزينه براي عمل جراحي بيني در تهران با م متفاوت مي باشد.

روش هاي عمل جراحي بيني در تهران

عمل جراحي بيني در تهران به دو روش باز و بسته انجام مي شود. در روش باز عمل جراحي بيني در تهران پزشك تسلط بيشتري براي عمل جراحي دارد. در عمل جراحي بيني در تهران كه به صورت باز انجام مي شود پوست بيني به شكل كلي از روي بيني برداشته مي شود و سپس عمل جراحي بيني انجام مي شود. ولي براي جراحي بيني كه به شكل بسته انجام مي شود پزشك بر تيغه بيني برش نمي زند و برش را در بخش داخلي بيني انجام مي دهد. انواع روش هاي عمل جراحي بيني در تهران به شكل باز براي پزشكان بسيار قابل قبول تر مي باشد زيرا در اين روش پز شك تسلط بيشتري بر ريوي عمل جراحي بيني خواهد داشت كه در روش بسته عمل جراحي بيني در تهران اين تسلط وجود ندارد. در روش باز عمل جراحي بيني در تهران پزشك مي تواند نتيجه بهتري را دريافت نمايد. براي انجام جراحي بيني باز يا بسته پزشك تصميم مي گيرد كه كدام نوع از عمل براي بيمار مناسب تر مي باشد و بر ان اساس جراحي را انجام مي دهد.


تاریخ ارسال پست: چهارشنبه 28 فروردین 1398 ساعت: 12:17

نكات مورد نياز براي عمل جراحي بيني در تهران

يكي از عمل هاي جراحي هاي زيبايي كه داراي طرفداران بسياري شده است عمل جراحي بيني در تهران مي باشد. بسياري از افراد به دلايل مختلف علاقه مند هستند كه بيني خود را عمل كنند تا چهره اي زيباتر داشته باشند. در تهران مراكز زيادي هستند كه اقدام به عمل جراحي بيني در تهران مي كنند و شما بايد از بين ان ها بهترين مركز را براي عمل جراحي بيني در تهران انتخاب نماييد زيرا بسياري از مراكز بدون اينكه تخصص لازم را در اين زمينه داشته باشند و همچنين تجربه كافي در اين زمينه داشته باشند اقدام به تبيغات مي كنند. بيني مي تواند گوشتي و يا استخواني باشد كه در هر يك از شرايط نياز است اقداماتي براي انجام بهتري عمل راحي بيني انجام شود و شما بايد پزشكي را كه در آن زمينه بهترين تخصص را دارد انتخاب نماييد تا بهترين نتيجه براي شما حاصل شود.

عمل جراحي بيني در تهران با بهترين امكانات روز دنيا انجام مي شود و از بسياري از كشورها براي انجام عمل جراحي به تهران مراجعه مي كنند. براي عمل جراحي بيني در تهران بايد يك سري آزمايشات انجام شود تا در صورتي كه مشكلي وجود داشته باشد قبل از عمل جراحي بيني بر طرف شود.

براي عمل جراحي بيني در تهران فرقي ندارد كه شما با چه هدفي مي خواهيد بيني تان را جراحي نماييد چه مشكلي در بيني شما وجود داشته باشد و چه فقط براي زيبايي باشد تمام مراحل عمل جراحي بيني در تهران بايد به درستي انجام شود و آزمايش هاي لازم نيز بايد در اين زمينه انجام شود.. با استفاده از عمل جراحي بيني در تهران مي توانيد قوز بيني را از بين ببريد، انحراف بيني را نيز از بين ببريد و همچنين با استفاده از عمل جراحي بيني در تهران مي توانيد سوراخ هاي بيني ر كوچك نماييد. دكتر فيرزوه رئيسيان با استفاده از آخرين تكنولوژي هاي روز و با استفاده از آخرين دانش روز اقدام به عمل جراحي بيني در تهران با برترين كيفيت نموده است.

عمل جراحي بيني در تهران به روش هاي مختلفي انجام مي شود. عمل جراحي بيني در تهران مي تواند با زوش رينوپلاستي بيني باز، بيني بسته انجام داد. كه در نوع عمل جراحي باز بيني پزشك داراي تسلط بيشتري مي باشد . عمل جراحي بيني در تهران توسط دكتر فيروزه رئيسيان با 15 سال سابقه موفق در بهترين كلينيك ها با بهترين و بروزترين تجهيزات انجام مي شود. يكي از خصوصيات بسيار مهم عمل جراحي بيني در تهران اين است كه بعد از عمل توسط پزشك متخصص مشكل تنفسي و ديگر مشكلات براي بيمار ايجاد نخواهد شد.  ما نمي توانيم قيمت عمل زيبايي جراحي بيني در تهران براي شما محاسبه نماييم زيرا بيني ها انواع مختلفي دارند و براي انواع آن ها  حتياج به كارهاي مختلفي مي باشد و ممكن است كاري كه براي عمل جراحي بيني در تهران انجام مي شود با ديگري متفاوت باشد بنايراين پس از معاينه كامل بيني و انجام ازمايشات مي توانيد قيمت را از پزشك دريافت نماييد.


تاریخ ارسال پست: چهارشنبه 28 فروردین 1398 ساعت: 12:01

گاوصندوق خانگی و مراقبت از اموال داخل منزل

بسیاری از کسبه و تجاری که در زمینه های اقتصادی فعالیت دارند مطمئنا همواره چه در محیط کاری و چه در منزل اموال و مدارکی دارند که نیاز است تا به صورت شبانه روزی از آنها محافظت شود تا از سرقت آنها جلوگیری شود. به طور معمول کسبه پول نقد، طلا، اسناد، دسته چک ها و دیگر مدارک خود را یا در محل کار و یا منزل خود نگهداری می کنند از این رو لازم است تا آنها را در گاوصندوق های ایمن قرار دهند.گاوصندوق خانگی یکی از آن دست گاوصندوق هایی هستند که متناسب با قرار گیری در محیط خانه طراحی و ساخته می شوند و می توان از آنها در پذیرایی ، اتاق خواب و حتی به صورت مخفیانه در درون دیوار ها نیز استفاده نمود.


انواع گاوصندوق خانگی

گاوصندوق خانگی یکی از مدل های مختلف گاوصندوق می باشد که از آن برای محافظت بیشتر اموال و دارایی های با ارزش در برابر سرقت استفاده می شود. گاوصندوق هایی که امروزه تولید می شوند در دو نوع دیجیتالی و دستی خواهند بود که هر یک از آنها دارای ویژگی های منحصر به خود خواهند بود. در نوع دستی گاوصندوق خانگی رمز گذاری بر روی آن به وسیله قفل های رمز نگاری شده دایره ای می باشد که معمولا از یک الی سه واحد رمز نگاری تشکیل شده است و برای باز کردن گاو صندوق لازم است تا هر سه رمز نگار به درستی تعیین شده باشند و در ادامه قفل نهایی را به کمک کلید گاو صندوق باز کرده و محتویات داخل آن را افزایش یا کاهش داد. نوع دیجیتالی گاو صندوق خانگی نسل پیشرفته گاو صندوق نامیده می شود. این مدل از گاوصندوق نیازی به کلید نداشته و به کمک رمز های عددی با استفاده از صفحه کلید الکترونیکی بازگشایی می شود. با توجه به امنیت بالاتری که این مدل از گاو صندوق دارد استفاده از گاو صندوق دیجیتالی به عنوان گاو صندوق خانگی رواج بیشتری داشته و در صورتی که شما نیز به دنبال گاو صندوق خانگی مناسبی برای مراقبت از ابزار ، وسایل و اموال خود هستید می توانید از این نوع گاو صندوق خریداری و استفاده نمایید.

 

 

خرید گاو صندوق خانگی از راه های گوناگون

برای خرید گاوصندوق خانگی راه های مختلفی وجود دارد، یکی از پر دردسر ترین و زمانبر ترین کارها برای خرید گاوصندوق خانگی خرید حضوری آن از فروشگاه های سطح شهر می باشد. در صورتی که قصد خرید گاو صندوق به صورت حضوری را داشته باشید می بایست وقت خود را صرف پیدا کردن فروشگاه هایی در این زمینه نموده و سپس حضوری به آنها مراجعه نموده و نسبت به تهیه گاوصندوق خانگيمورد نظر خود اقدام نمایید. راهی ساده تر برای این منظور آن است که شما به وب سایت های فروشگاهی ارائه دهنده انواع گاو صندوق مراجعه نموده و پس از مطالعه مشخصات و امکانات و ویژگی های هر یک از این گاوصندوق ها نسبت به خرید آنلاین گاوصندوق مورد نظر خود اقدام نمایید تا در مدت زمان کوتاهی برای شما درب منزلتان ارسال و تحویلتان شود.


تاریخ ارسال پست: دوشنبه 26 فروردین 1398 ساعت: 11:50

گاوصندوق و کمک آن به افزایش امنیت


همه ما مطمئنا ابزار، وسایل، مدارک و همچنین اموال با ارزشی داریم که مایلیم به بهترین شکل ممکن از آنها مراقبت نماییم و آنها را از دزدیده شدن محافظت کنیم. این اموال و وسایل می توانند در محیط اداری و یا مسکونی شما قرار داشته باشند و هر روزی این امکان وجود دارد که مورد سرقت قرار گیرند به همین منظور شما می توانید با استفاده از یک یا چند گاو صندوق به خوبی نسبت به مراقبت از آنها اقدام نمایید. گاو صندوق به عنوان یک ابزار محافظتی در برابر سارقین به کار گرفته می شود. با توجه به اینکه هر گاو صندوق از چندین لایه آهنی و فولادی تشکیل شده است امکان نفوذ به غیر از روش های اصلی باز کردن با کلید و یا قرار دادن درست رمز آن وجود نخواهد داشت و همین امر می تواند امنیت اموال قرار داشته در آن را به خوبی تامین نماید.


گاوصندوق از چه موادی ساخته می شود؟

با توجه اینکه گاوصندوق محلی برای نگهداری اموال و دارایی های مهمی خواهد بود از این رو لازم است تا از سطح امنیت بالایی نیز برخوردار باشد به همین منظور شرکت های سازنده گاوصندوق در تلاش هستند تا با ساخت گاوصندوق های حرفه ای تر و ایمن تر رضایت حداکثری مشتریان خود را فراهم آورند. گاوصندوق های امروز ساخته می شوند از آهن، فولاد و آلیاژ های ترکیبی مقاوم در برابر جوش و برش ساخته می شوند تا حتی در صورتی که تمام گاو صندوق مورد سرقت قرار گرفت، سارقین با استفاده از دستگاه های جوش و برش نیز نتوانند در بدنه گاوصندوق برش ایجاد کنند.

در صورت فراموشی رمز گاوصندوق چه کنیم؟

گاهی این مشکل پیش خواهد آمد که به دلیل سخت قرار دادن رمز ورودی گاوصندوق رمز آنرا فراموش خواهیم کرد و یا کلید آنرا گم کرده باشید و با خود خواهید گفت با توجه به اینکه بدنه گاوصندوق از آلیاژ های مقاوم و ضد سرقت تشکیل شده است دیگر امکان بازگشایی آن را نخواهید داشت و به همین امر تمامی درب ها را بسته خواهید یافت. این در حالی است که شرکت های سازنده گاوصندوق برای چنین شرایطی نیز راه های چاره ای را قرار داده اند و شما می توانید با پشتیبانی این شرکت ها تماس گرفته و تقاضای بازگشایی گاوصندوق با قيمت مناسب را داشته باشید. از طرف شرکت افراد خبره ای به محل شما اعزام خواهد شد که می توانند با ابزار و وسایل مخصوصی که همراه خود دارند نسبت به بازگشایی قفل گاوصندوق شما اقدام نمایند.

 

خرید گاوصندوق به صورت آنلاین

با توجه گسترش تکنولوژی وب سایت های بسیاری در حال حاضر اقدام به فروش گاوصندوق می نمایند که شما می توانید با مراجعه به این وب سایت ها از جمله فروشگاه اینترنتی تجهیزات اداری ، فروشگاهی و لوازم جانبی نسبت به خرید آنلاین گاوصندوق اقدام نمایید. گاوصندوق خریداری شده توسط شما توسط پیک مخصوص شرکت برای شما ارسال شده و می توانید به راحتی نسبت به انتقال به محیط مورد نظر خود اقدام نموده و برای افزایش امنیت آن طبق آموزش های داده شده نسبت به تغییر رمز پیشفرض قرار داده شده بر روی آن اقدام نمایید.


تاریخ ارسال پست: چهارشنبه 21 فروردین 1398 ساعت: 12:37

ليست صفحات

تعداد صفحات : 32