تبلیغات

ورود کاربران

عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 317
    کل نظرات کل نظرات : 0
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 2
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 32
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 11
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
    آي پي امروز آي پي امروز : 24
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 9
    بازدید هفته بازدید هفته : 32
    بازدید ماه بازدید ماه : 201
    بازدید سال بازدید سال : 2,332
    بازدید کلی بازدید کلی : 21,825

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 3.22.100.180
    مرورگر مرورگر : Safari 5.1
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز : دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

خرید کالباس بر محک

کالباس محک را بدون گارانتی خریداری نکنید. برای خرید کالباس بر محکمراکزی را انتخاب کنید که همراه با دستگاه گارانتی آنرا را نیز ارائه دهند. خرید کالباس بر محک بصورت گارانتی دار کاملا به نفع مشتری خواهد بود زیرا میتواند هر گونه ایراد و نقص به وجود آمده در ترازو را با در اختیار گذاشتن دستگاه به نمایندگی بر طرف نماید. کالباس بر محک در مدل های مختلفی تولید میشود که از همین رو باید مشاوره ای را قبل از خرید دریافت نموده تا بتوانید نسبت به کسب و کار خود یک ترازوی مناسب را تهیه نمایید.


خرید کالباس بر محک اینترنتی

برای خرید اینترنتی کالباس بر محک باید فروشگاه هایی را انتخاب کنید که بصورت تخصصی تنها در زمینه تجهیزات فروشگاهی و کالباس بر فعالیت میکنند زیرا میتوانند مشاوره به نسبت بهتری را در اختیار شما قرار دهند. از مزایای خرید کالباس بر محک اینترنتی از فروشگاه معتبر این است که خریدار میتواند گارانتی محصول را دریافت نماید. گارانتی یکی از موارد بسیار مهمی است که برای خرید کالباس بر محک باید به آن توجه کنید زیرا دستگاه هایی که از گارانتی برخوردار نیستند را نمیتوانید به نمایندگی برای تعمیر بسپارید و باید هزینه آنرا به تعمیر کار بپردازید. در فروشگاه امکان خرید کالباس بر محک بصورت اینترنتی فراهم شده است و افرادی که نمیتوانند بصورت حضوری برای خرید مراجعه کنند میتوانند بصورت آنلاین سفارش خود را ثبت نمایند تا در مدت کوتاهی برای آنها ارسال شود.

 

فروشگاه اینترنتی محصولات محک همچنین امکان خرید کالباس بر محک را بصورت تلفنی نیز امکان پذیر کرده است. کارشناسان فروش این فروشگاه همچنین آمادگی دارند تا بصورت تلفنی نیز مشاوره قبل از خرید و همچنین ثبت سفارش را برای خریدار انجام دهند. فروشگاه از کاملترین و تخصصی ترین فروشگاه های سطح کشور است که انواع تجهیزات فروشگاهی از جمله کالباس بر محک را به سراسر کشور عرضه میکند.


تاریخ ارسال پست: پنجشنبه 06 تیر 1398 ساعت: 11:04

لیبل و روش خرید و استفاده از آن

در حال حاضر شرکت ها و کارخانه های بسیاری در ایران فعالیت می کنند که هر یک از آنها محصولی را تولید و روانه بازار می کنند. یکی از روش هایی که می تواند به توسعه کسب و کار های اینگونه کمک شایانی نماید استفاده از لیبل است. لیبل به عنوان یک نشانه از کسب و کار قادر است تا محصول شما را در بازار در میان انبوه محصولات رقبا خاص تر نموده و سبب افزایش شهرت و محبوبیت کالای شما میان خریداران شود. لیبل این قابلیت را دارد که اعتماد مشتریان را به کالای شما افزایش داده و از این رو است که استفاده از لیبل در بسیاری از محصولات بسیار اهمیت دارد.


خرید لیبل چگونه است

امروزه برای خرید هر محصولی می توان به دو صورت حضوری و اینترنتی اقدام نمود. مطمئنا خرید لیبل از بازار و به صورت حضوری علاوه بر صرف وقت بسیار بیشتر ، هزینه بیشتری برای شما در بر خواهد داشت و همچنین ممکن است شما را در هنگام خرید لیبل به دلیل محدودیت انواع لیبل موجود در فروشگاه مورد نظر محدود نموده و مجبور به خرید لیبلی شوید که کارایی بسیاری برای شما نداشته باشد این در حالی است که می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی لیبل به راحتی نسبت به خرید لیبل ارزان قیمت با بالاترین کیفیت و تنوع نوع و مدل اقدام نمایید.

 

مزایای خرید اینترنتی لیبل

در صورتی که قصد خرید اینترنتی لیبل را داشته باشید این فرصت را دارید تا از مدل های بسیار متنوع موجود بر روی سایت بازدید نمایید و نسبت به بررسی تخصصی هر یک از آنها اقدام نمایید و در انتها نسبت به خرید خود اقدام نمایید همچنین این فرصت برای شما وجود دارد تا با پشتیبان های فروشگاه اینترنتی لیبل تماس گرفته و از آنها مشاوره قبل از خرید دریافت نمایید که مطمئنا کمک خواهد نمود تا شما لیبلی متناسب با کارایی که از آن انتظار دارید را خریداری نمایید.


تاریخ ارسال پست: شنبه 01 تیر 1398 ساعت: 14:41

لیبل پرینتر و کاربرد های آن

فروشگاه های زنجیره ای بسیاری در حال حاضر در ایران فعالیت می کنند که برای ارائه خدمات بیشتر و بهتر به مشتریان با یکدیگر به رقابت پرداخته اند. از جمله اموری که این دسته از فروشگاه ها می توانند بر روی آن تمرکز نمایند تسریع در فرایند خرید و تسویه حساب مشتریان می باشد. به طور معمول اکثر مشتریان مدت زمان بسیاری را در پشت باجه صندوق منتظر چاپ فاکتور خرید خود می مانند و همین امر سبب نارضایتی آن می شود از این رو به این دسته از فروشگاه ها همواره توصیه می شود که برای این منظور از لیبل پرینتر استفاده نمایند.


لیبل پرینتر چیست

لیبل پرینتردر اصل دستگاهی از خانواده چاپگر هاست که با سرعت بسیار بالایی قادر است تا انواع فاکتور خرید فروشگاهی را چاپ و در اختیار مشتریان قرار دهد. این دستگاه که توانایی اتصال به صندوق های فروشگاهی را دارد قیمتی مناسب داشته و می توان اینطور گفت که با توجه به کارایی بالای آن قیمت مناسبی داشته و کلیه فروشگاه های زنجیره ای و همچنین کلیه فروشگاه هایی که از صندوق فروشگاهی بهره منده هستند می توانند نسبت به خرید لیبل پرینتر با کیفیت و ارزان موجود در بازار خریداری نمایند.

 

لیبل پرینتر را از کجا تهیه کنیم

یکی از دغدغه های بسیاری از مدیران فروشگاه های موجود در سطح شهر این است که فرصت زیادی برای مراجعه به بازار و خرید لیبل پرینتر به صورت حضوری ندارند از این رو به این دسته از مدیران فروشگاه ها توصیه می کنیم تا با مراجعه به فروشگاه اینترنتی لیبل نسبت به بازدید از انواع لیبل پرینتر های موجود بر روی سایت ، بررسی و مقایسه آنها با یکدیگر و خرید آنلاین لیبل پرینتر مناسب خود اقدام نمایند. مطمئنا خرید اینترنتی لیبل پرینتر دارای مزایای بسیاری است که از مهم ترین آنها می توان به صرفه جویی در وقت ، در دسترس قرار دادن تعداد بیشتری از لیبل پرینتر ها برای مقایسه و انتخاب و همچنین خرید آسان تر و گاها همراه با تخفیف اشاره نمود. 

 


تاریخ ارسال پست: شنبه 01 تیر 1398 ساعت: 10:32

فیش پرینتر و مزایای استفاده از آن

شاید تا به حال این موقعیت را داشته اید که از فروشگاه های مختلف به خصوص فروشگاه های زنجیره ای دیدن نموده و کالایی را از آنها خریداری نموده باشید . در این مدل از فروشگاه ها اکثرا از صندوق فروشگاهی استفاده می شود که باعث افزایش سرعت در فروش محصولات می شود. شما با تحویل محصول مور نظر خود به متصدی ، وی بارکد مربوط به آنرا اسکن نموده و فاکتور آنرا برای تحویل به شما چاپ می نماید. برای چاپ این مدل از فاکتور ها نیازمند به دستگاه خاصی به نام فیش پرینتر خواهد بود ، این دستگاه که کارایی همچون سایر پرینتر های معمولی را خواهد داشت از مزایای تهیه یک فیش پرینتر آن است که این امکان را برای متصدی فروشگاه فراهم می آورد که در کمترین زمان ممکن رسید خرید های مشتری رابرای او چاپ کرده و در اختیارش قرار دهد و از معطلی مشتریان برای چاپ رسید به خوبی جلوگیری می نماید.


انواع مدل های فیش پرینتر

در حال حاضر مدل های بسیاری از فیش پرینتر طراحی و ساخته شده است که بسیاری از آنها نیز در ایران موجود بوده و در صورتی که شما نیز قصدخرید فیش پرینتر با قیمت مناسب را داشته باشید می توانید هر یک از این فیش پرینتر ها را خریداری نموده و در فروشگاه خود مورد استفاده قرار دهید. مطمئنا با خرید یک فیش پرینتر می توانید در صد رضایت خریداران و مشتریان از فروشگاه خود را به حد بسیار زیادی افزایش دهید.

 

خرید فیش پرینتر به چه صورتی است

یکی از سوالات بسیاری از مدیران فروشگاه های معتبری که به دنبال خرید فیش پریننتر هستنداین ست که برای خرید فیش پرینتر می بایست به کجا مراجعه نمود. در پاسخ به این دست از افراد میتوان اینطور گفت که برای خرید فیش پرینتر شما می توانید به فروشگاه اینترنتی لیبل مراجعه نموده و نسبت به خرید آنلاین فیش پرینتر مورد نظر خود اقدام نمایید. 


تاریخ ارسال پست: پنجشنبه 30 خرداد 1398 ساعت: 10:15

قیمت لیبل و عوامل موثر بر آن

یکی از لوازم و ابزاری که بسیاری از کسب و کارهای فعال در زمینه فروش محصولات با آن زیاد سر و کار دارند لیبل می باشد. لیبل به طور عمومی از جمله ابزاری است که وب سایت های فروشگاهی و همچنین فروشگاه های موجود در سطح شهر از آن برای درج نام و لوگو خود و یا اطلاعات محصول بر روی آن استفاده میکنند. یکی از مواردی که در زمینه خرید لیبل به آن توجه بسیری میشود قیمت لیبل می باشد. مطمئنا مدل های مختلف لیبل قیمت های مختلفی دارند و البته هر لیبل را می بایست با توجه به نیاز و نوع کاری که از آنها انتظار می رود انتخاب و خریداری نمود. در صورتی که به دنبال خرید لیبل هستید پیشنهاد میکنیم تا انتها با ما همراه باشید تا راه خرید لیبل با قیمت مناسب را به شما آموزش دهیم.

 

قیمت لیبل و ارتباط آن با ارز

کشور ما یکی از آن دست کشور هایی است که بسیاری از کالاهای مورد استفاده در آن به صورت وارداتی انجام می شود و یا آنهایی که در داخل تولید می شوند نیز نیازمند این هستند که تمام یا بخشی از مواد اولیه آنها از کشور های خارجی تامین شود. به همین منظور یکی از موارد تاثیر گذار بر روی قیمت لیبل می تواند وارداتی بودن آن و نیازمند تامین ارز بودن تهیه آن باشد.

 

 این در حالی است که با مساعدت های به عمل آمده از جانب دولت این امکان فراهم شده است که قیمت لیبل با کیفیت کنترل شده و به حدی باشد که بسیاری از فروشگاه ها توانایی خرید و استفاده از آنها را داشته باشند. از جمله فروشگاه هایی که شما می توانید از آن نسبت به تهیه لیبل با قیمتی مناسب اقدام نمایید فروشگاه اینترنتی لیبل می باشد از این رو می توانید با مراجعه به این فروشگاه نسبت به خرید لیبل مورد نیاز خود اقدام نمایید. 


تاریخ ارسال پست: دوشنبه 27 خرداد 1398 ساعت: 15:42

لیبل کاغذی و استفاده از آن در کسب و کار

یکی از بخش های موفقیت هر کسب و کاری در زمینه فروش محصولات مطمئنا وجود برند آن بر روی محصولاتی است که آن شرکت و یا کارخانه تولید و روانه بازار می نماید. بسیاری از شرکت های کوچک و بزرگ برای آنکه بتوانند سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص دهند لازم خواهند داشت تا به محصولات خود هویت ببخشند. این کار را میتوان به کمک لیبل کاغذی انجام داد. لیبل کاغذی به طور کلی به صورتی است که می توان از آن برای چاپ آرم، لوگو، نماد ، اطلاعات شرکت و... استفاده نمود و با توجه به اینکه این لیبل ها دارای پشت چسب دار هستند می توان آنها را به خوبی بر روی محصولات چسباند.

 

مزایای استفاده از لیبل کاغذی

یکی از اصلی ترین مزایای استفاده از لیبل کاغذیآن است که با استفاده از این لیبل شما خواهید توانست بین محصولات ارائه شده توسط خود و رقبایتان تمایز بسیاری ایجاد نمایید که همین امر سبب بیشتر شناخته شدن شما می شود. همچنین با در نظر گرفتن چاپ لیبل کاغذی محصول شما نیز در میان سایر محصولات ارائه شده توسط رقبا بیشتر دیده شده و اعتماد خریداران بیش از پیش جلب می شود.

 

لیبل کاغذی را از کجا تهیه کنیم

یکی از جمله سوالاتی که بسیاری از مدیران شرکت ها و کارخانجات تولیدی دارند این است که لیبل کاغذی با قیمت مناسب را از کجا تهیه کنند و خرید آن به چه صورتی است. درپاسخ به این سوال می توان اینطور گفت که لیبل کاغذی را می توان از فروشگاه اینترنتی لیبل  به عنوان یکی از باسابقه ترین فروشگاه های اینترنتی فعال در زمینه فروش لیبل دانست. شما می توانید به راحتی نسبت به خرید اینترنتی لیبل کاغذی از این فروشگاه اقدام نمایید تا پس از بررسی محصول شما با پست و پیک به دست شما برسد و بتوانید از آن به خوبی استفاده نمایید.

 


تاریخ ارسال پست: شنبه 25 خرداد 1398 ساعت: 12:38

برچسب کاغذی و موارد استفاده از آن

هر شخصی که اقدام به ایجاد کسب و کاری می نماید مایل است تا خدمات و محصولات ارائه شده توسط خود را با نام و نشان خود به مشتریان عرضه نماید. این کار سبب می شود تا حتی کسب و کار های کوچک نیز توانایی رقابت در بازار را پیدا کرده و بتوانند از این طریق نیز مشتریان بیشتری برای خود جذب نمایند. یکی از اموری که می توان با هزینه ای بسیار کم نسبت به انجام آنها اقدام نمود خرید برچسب کاغذی می باشد. این برچسب ها که به صورت یک رو چسب و یک روو کاغذ تولید می شوند قادر هستند تا در مدت زمان بسیار کوتاهی لیبل مورد نیاز کسب و کار شما را فراهم آورند.


مزایای استفاده از برچسب کاغذی

برچسب کاغذی به عنوان یکی از بخش های مربوط به تبلیغات شناخته شده و شما می توانید با الصاق آنها بر روی محصولات خود، لوگو و نام و نشان خود را بر روی محصولات قرار دهید تا در صورتی مشتریان پس از فروش نگرانی از بابت خدمات پس از فروش شما نداشته باشند در این صورت است که مشتریان می توانند با به خاطرسپردن برند شما همواره خرید های خود را از شما به ثبت برسانند.

 

خرید برچسب کاغذی

یکی از جمله تقاضاهایی که بسیاری از افراد دارند این است که از کجا می توان نسبت به خرید برچسب کاغذی با قیمت مناسب اقدام نمود. در پاسخ به این سوال می توان اینطور گفت که در صورتی که به دنبال خریدی ارزان هستید می توانید به فروشگاه اینترنتی لیبل مراجعه نمایید. در این فروشگاه شما می توانید انواع برچسب کاغذی را در مدل های مختلف مشاهده نمایید و هر یک را که مورد پسندتان واقع شد به صورت آنلاین از این فروشگاه خریداری نمایید. مطمئنا با یکبار خرید از این فروشگاه از کیفیت بالای برچسب کاغذی های ارائه شده توسط آن مطلع خواهید شد.


تاریخ ارسال پست: چهارشنبه 22 خرداد 1398 ساعت: 14:12

لیبل PVC و کاربرد های آن

در حال حاضر کسب وکار های بسیاری در ایران فعالیت می کنند که بخش اعظمی از آنها در زمینه تولید کالا و یا فروش آن مشغول به فعالیت می باشند. مطمئنا هر مدیر کسب وکاری هر چند کوچک نیز مایل است تا اجناسی که به فروش می رساند با نام و نشان شرکت و کارخانه خود به فروش رسد این در حالی است که چنین موقعیتی سالهاست برای همه کسب و کار ها فراهم آمده است. در صورتی که شما نیز جز آن دسته از افرادی هستید که مایلید از این امکانات استفاده نمایید به یک دستگاه لیبل زن و تعداد مورد نیاز خود لیبل PVC نیاز خواهید داشت.

 

ليبل PVC جز یکی از برترین انواع مدل های لیبل است که به جهت چاپ انواع آرم، لوگو ، نماد ، بارکد و ... مورد استفاده قرار میگیرد و می توان از آن برای الصاق بر روی کلیه اجناس و کالا ها استفاده نمود. از این روست که به بسیاری  از کسب و کارهایی که به دنبال نشاندار کردن محصولات خود هستند توصیه می شود تا حتما نسبت به خرید لیبل PVC ارزان قیمت اقدام نمایند تا علاوه پرداخت هزینه ای مناسب بتوانند به خواسته خود نیز دست یابند.

 

لیبل pvc از کجا تهیه می شود

یکی از بیشترین سوالاتی که در رابطه با خرید لیبل PVC وجود دارد این است که از کدام فروشگاه می توان نسبت به خرید لیبل PVC با قیمتی مناسب اقدام نمود. در این زمینه می توان اینطور گفت که فروشگاه لیبلیکی از اصلی ترین و با سابقه ترین فروشگاه ها در زمینه فروش لیبل بوده و شما می توانید با مراجعه به این فروشگاه نسبت به خرید اینترنتی لیبل مورد نیاز خود اقدام نمایید. شما با خرید از این فروشگاه خواهید توانست به راحتی لیبل خود را با کمترین قیمت تهیه نمایید.


تاریخ ارسال پست: سه شنبه 21 خرداد 1398 ساعت: 11:12

موارد استفاده از لیبل زن

 

بسياري از کسب و کارهايي که در زمينه فروش اجناس مختلف فعاليت دارند مايلند تا محصولي که به فروش مي رسانند با نام و نشان تجاريشان به دست مشتري رسد تا سطح کاري آنها بالاتر از قبل رود يکي از مواردي که  در اين زمينه ميتواند به کسب و کار ها کمک نمايد استفاده از ليبل زن مي باشد.

لیبل زن چیست

به طور کلي مي توان ليبل زن را نوعي چاپگر کوچک در نظر گرفت که قابليت هاي بسياري در زمينه چاپ آرم، لوگو و ساير اطلاعات را بر روي کاغذ هاي مخصوص ليبل دارا بوده و مي تواند در مدت زمان بسيار کمي تعداد بسيار زيادي از ليبل ها را براي شما فراهم آورد.

 

 

از کجا می توان لیبل زن را تهیه نمود

ليبل زن جز آن دسته از ابزار و وسايل اداري به شمار مي رود و در صورتي که شما مايليد تا نسبت به خريد ليبل زن با قيمت مناسب اقدام نماييد دو راهکار خواهيد داشت. يکي مراجعه به فروشگاه هاي موجود در سطح شهر و خريد حضوري ليبل زن و ديگري مراجعه به فروشگاه اينترنتي ليبل نسبت به خريد آنلاين ليبل زن مورد نظر خود اقدام نماييد. اين فروشگاه به عنوان يکي از بزرگ ترين فروشگاه هاي فعال در زمينه ارائه ليبل زن شناخته شده و شما مي توانيد به راحتي با مراجعه به بخش هاي مختلف اين فروشگاه نسبت به مشاهده محصولات مختلف آن اقدام نماييد همچنين اين فرصت را خواهيد داشت تا در صورتي که قصد داشته باشيد پيش از خريد به صورت حضوري محصول مورد نظر را از نزديک مشاهده نماييد مي توانيد پس از انجام هماهنگي هاي لازمه به نمايشگاه اين وب سايت مراجعه نموده و پس از مشاهده و بررسي محصول نسبت به خريد آن اقدام نماييد. اين در حالي است که پيشنهاد ميشود از امکانات خريد از راه دور اين فروشگاه اقدام نموده تا محصول مورد نظر درب منزل به شما تحويل داده شود.


تاریخ ارسال پست: یکشنبه 19 خرداد 1398 ساعت: 15:42

ترازو فروشگاهی و استفاده از آن در فروشگاه

در یک فروشگاه چه بزرگ و چه کوچک به یک سری از ابزار و وسایل نیاز خواهد بود تا بتوان به کمک آنها به مشتریان خدمات ارائه نمود و محصولاتی که مشتریان به دنبال آنها میگردند را به آنها فروخت. یکی از کاربردی ترین ابزاری که در تمامی فروشگاه ها به آن نیاز خواهد شد ترازو فروشگاهی است این ترازو که با دقت بسیار بالایی قادر است وزن کالاهایی که می بایست به صورت فله ای به فروش رسند را محاسبه می نماید میتواند به فروشندگان در فروش راحتتر محصولاتشان کمک نمایند.


طریقه خرید ترازوی فروشگاهی

اگر شما هم جز آن دسته از فروشگاه دارانی هستید که تا کنون هنوز ترازو خود را خریداری ننموده اید و به فکر خرید ترازو فروشگاهی با قیمت مناسب برای فروشگاه خود هستید به شما پیشنهاد میکنیم تا از وب سایت تراز آزمایش وب سایت جامع ترازو آزمایشگاهی و دقیق دیدن نموده و ترازوی فروشگاهی ارائه شده توسط این فروشگاه را مورد بررسی قرار دهید تا بتوانید با توجه به انتظاراتی که از ترازو مورد نظر خود دارید یک ترازوی فروشگاهی ایده آل را از این فروشگاه خریداری نمایید.

 

خرید آنلاین ترازوی فروشگاهی

امروزه بحث خريد اينترنتي لوازم مورد نياز بسيار داغ بوده به صورتي که بسياري از افراد تلاش مي کنند تا حدالمقدور از منزل و محل کار خود خارج نشده و کليه لوازم مورد نياز خود را به صورت اينترنتي خريداري کنند. يکي از جمله لوازم و ابزاري که ميتوان ه راحتي از طريق سايت هاي اينترنتي آنرا خريداري نمود ترازو فروشگاهي مي باشد .شما مي توانيد به راحتي نسبت به خريد ترازوي فروشگاهي با مناسب ترين قيمت از وب سايت تراز آزمايش اقدام نماييد تا اين فروشگاه در سريع ترين زمان ممکن ترازوي مورد نظر شما را تامين و براي شما به آدرسي که در هنگام سفارش وارد نموده ايد ارسال نمايد.


تاریخ ارسال پست: یکشنبه 12 خرداد 1398 ساعت: 12:41

ليست صفحات

تعداد صفحات : 32